Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Sposoby płatności i prowizje

1. Przelew na konto

Płatności przelewem przyjmujemy na nasze konto w banku PKO Bank Polski.

Przelewy księgowane są następnego dnia roboczego po ich zleceniu przez Konsumenta.

W przypadku anulowania zamówienia, które zostało wcześniej opłacone przelewem, zwracamy wpłaconą kwotę na konto Konsumenta.

Nie dotyczy to zaliczek na produkty, które sprowadzane są „na zamówienie” Konsumenta.

DANE DO PRZELEWU:

Term24 Sp. z o.o.

ul. Bydgoska 79, 86-032 Niemcz

Numer konta PKO Bank Polski:

38102050400000680201904556

2. Płatność przelewem online

Przelew online – forma płatności elektronicznej obsługiwana przez PayPro SA (mTransfer, MultiTransfer, Przelew24BZWBK, Pekao24Przelew, BPH, Inteligo, Nordea, iPKO, ING, Raiffeisen Bank, Millennium, BGŻ, Kredyt Bank, Polbank, Citi Handlowy, Deutsche Bank, Getin Bank, Invest Bank, Meritum Bank, Eurobank, Alior Bank, Alior Sync, Crédit Agricole).

UWAGA!!! 

Do każdej transakcji doliczane jest 2.9% wartości zamówienia. Spowodowane jest to dodatkowymi kosztami przy płatnościach elektronicznych (prowizje).

 3. Płatność kartą płatniczą

Kartą płatniczą (Visa, Mastercard) - każda transakcja płatności kartą jest w sposób bezpieczny autoryzowana przez PayPro SA (co może chwilę potrwać). Z chwilą potwierdzenia dokonania płatności, zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu przygotowania wysyłki.

UWAGA!!! 
Do każdej transakcji doliczane jest 2.9% wartości zamówienia. Spowodowane jest to dodatkowymi kosztami przy płatnościach elektronicznych (prowizje).

3. Płatność przy odbiorze

Zapłata za zamówiony towar następuje przy odbiorze przesyłki. Opłatę za zamówienie należy uiścić kurierowi podczas dostarczenia przesyłki.

4. Płatność gotówką 

W przypadku wyboru opcji odbioru osobistego w naszym sklepie stacjonarnym lub transportu własnego TERM24.pl

5. Wystawianie Faktur VAT
Na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy fakturę VAT lub fakturę imienną według danych podanych w zamówieniu. 

W trosce o środowisko naturalne wprowadziliśmy system faktur elektronicznych. Dzięki fakturom elektronicznym, każdy Klient może przyczynić się do zmniejszenia ilości zużywanego papieru, a co za tym idzie do ograniczenia liczby wycinanych drzew. Co jeszcze daje rezygnacja z faktur w formie papierowej? 

• wygoda - żeby odebrać e-fakturę wystarczy Ci tylko dostęp do Internetu. Mając dostęp do swojego maila, fakturę masz zawsze pod ręką.

• bezpieczeństwo - nie ma możliwości, byś zgubił fakturę. Możesz przechowywać ją na swojej skrzynce email, dysku komputera lub zapisać na dowolnym nośniku. Nawet jeśli zdarzy się, że zgubisz swoją fakturę zawsze możesz się z nami skontaktować, a my ją Tobie dostarczymy ponownie w formie elektronicznej na skrzynkę mailową.

• porządek i oszczędność miejsca - nie musisz już gromadzić papierowych dokumentów, trzymać ich w teczkach czy segregatorach. Wszystkie faktury możesz zapisać w jednym folderze na swoim dysku.

Fakturę elektroniczną wyślemy na Państwa adres e-mail, gdy tylko zamówienie zostanie wysłane. Otrzymanie wiadomości z dokumentem zakupu oznacza, iż paczka z zamówieniem została przygotowana do wysyłki i zostanie przekazana firmie kurierskiej najpóźniej następnego dnia roboczego. 
W przypadku odbioru osobistego faktury są wystawiane w formie papierowej.

pixel